• Waar kan ik aan meedoen?

De Huiskamer Sterrenwacht

“De leukste  dagbesteding voor 55  plussers in IJsselstein!”

Bij “De Huiskamer Sterrenwacht “staat gezelligheid, samen bezig zijn, interactie en deelnemen aan leuke activiteiten centraal. U bepaalt samen met de deelnemers en de vrijwilligers hoe de dag wordt ingevuld.

Wat kunt u zoal verwachten? We starten de dag met een kopje koffie/thee  en wat lekkers. Tussen de middag eten we gezellig samen. Wij serveren u een warme maaltijd, in drie gangen. Gedurende de dag vinden er allerlei gezamenlijke activiteiten plaats.  U kunt hierbij denken aan het doen van spelletjes of quizzen maar ook zingen, bewegen op muziek of een creatieve  ochtend behoren tot de mogelijkheden. De activiteiten worden regelmatig afgewisseld met interessante lezingen over bijvoorbeeld melkveehouderijen waarbij voor iedereen oude tijden weer gaan herleven. Of we ondernemen een activiteit buiten de deur en gaan gezamenlijk op pad naar Natuurmuseum de Wielewaal.

Bent u enthousiast geworden? U bent van harte welkom om een kijkje te komen nemen!

“De Huiskamer Sterrenwacht”
Marinus Vermeerplein 1, IJsselstein

Iedere dinsdag en donderdag van 09:00  tot 14:30 uur.

Kosten
Voor deelname aan de activiteiten in de  Huismaker betaalt u €10,75 per keer. Naast alle leuke activiteiten die we organiseren ontvangt u voor dit bedrag een heerlijke maaltijd bestaande uit drie gangen en een lekker kopje koffie/thee met iets lekkers. Heeft u speciale dieetwensen? Geef dit aan bij ons en wij houden hier rekening mee.

Wilt u alleen een dagdeel komen? Dat kan! U betaalt dan het volgende:
Ochtend: € 3,50
Middag:   € 2,75
Maaltijd:  € 4.50

Vervoer
Wanneer u graag opgehaald wilt worden kunnen wij u vervoer aanbieden.
U betaalt dan €2,50 voor een retour.

Contact
Voor vragen of meer informatie kunt u contact opnemen met Petra de Vries, coördinator Huiskamer Sterrenwacht. U kunt mailen naar : p.devries@stichting-pulse.nl of bellen met 030 – 686 80 30.