Ontmoetingsochtend Marokaanse ochtend Moedercafé Dar Nissa

Let op: vanwege het coronavirus is deze activiteit afgelast.

Alle groepsactiviteiten en sociale activiteiten zijn tot en met 6 april afgelast. Ook zijn alle Pulse locaties tot en met 6 april gesloten. Na 6 april wordt de situatie opnieuw bekeken. Heb je vragen of hulp nodig? Wij zijn bereikbaar op het nummer 030-6868030, schroom niet om te bellen. Wij zijn er om je te helpen. Kijk voor alle updates van Stichting Pulse omtrent het coronavirus op stichting-pulse.nl/coronavirus. Heb je vragen over het coronavirus? Kijk dan op https://www.rivm.nl/coronavirus/covid-19.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dar Nissa
Informatieochtend voor vrouwen met een allochtonen achtergrond. Om vrouwen met een andere culturele achtergrond te ondersteunen bij het opvoeden en opgroeien, is er deze ontmoetingsplek en wordt er informatie gegeven, door o.a. diverse thema’s te bespreken met professionals:

Opvoeden in 2 culturen
Opvoeden van het jonge kind
Overgewicht bij kinderen
Uw kind buitenshuis