Contact Stichting Pulse:

Locaties van Pulse (reserveren)

Caleidoscoop

Wie draait aan een Caleidoscoop ziet steeds veranderende patronen en kleuren. Het resultaat is altijd de moeite waard!

Vanuit die achtergrond is in de Oase een ruimte ingericht die bedoeld is om elkaar te ontmoeten, als startpunt voor deelname aan activiteiten in de Oase of voor activiteiten die u zelf gaat afspreken. Tegelijkertijd is het hier mogelijk om gewoon even onder de mensen te zijn en even bij te tanken. Niets moet en veel kan. Bezoekers en medewerkers geven met elkaar invulling aan wat er gebeurt.

Een goede sfeer is het uitgangspunt!

Wat mag u verwachten?

Op maandag en woensdag kunt u tussen 9.30 uur- 15.30 uur binnenlopen voor:

Een gezellig praatje met andere bezoekers en een kopje koffie.
Activiteiten: dit kan gezamenlijk met de andere aanwezigen, of u kunt individueel iets doen. Er is geen vastgesteld programma.
Een lunch: tussen 12.00-13.00 uur kunt u, na aanmelding, lunchen (€ 2,50). U bent welkom om samen iets lekkers klaar te maken, of u schuift aan.
De gelegenheid om een keer deel te nemen aan een activiteit in De Oase. De eerste keer is deelname gratis.

Wanneer u samen met een partner komt die zorg nodig heeft dan kunt u in overleg met de medewerkers afspreken dat u een paar uurtjes weggaat. Uw partner kan deelnemen aan een activiteit in de Oase of binnen Caleidoscoop. Indien nodig kunnen we een beroep doen op hulp van Axion.

Caleidoscoop wordt mede mogelijk gemaakt door een bijdrage van het Oranje fonds. Daarnaast is er samenwerking met de KBO en Axion Continu.