Caleidoscoop

We gaan weer starten met de Caleidoscoop!

De eerste keer is maandag 13 juli en vanaf dan is het weer elke maandag. De tijd is wel wat anders dan voorheen, namelijk van 10:00 uur tot 12:00 uur. In de maand juli gaan we namelijk nog niet lunchen, maar beginnen we eerst met een bakkie koffie of thee drinken met z’n allen. Mocht het allemaal goed gaan, dan zullen we vanaf augustus ook weer starten met de lunch.

Belangrijk:

• Heeft u milde klachten, zoals verkoudheid, een loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging (38 graden Celsius of hoger)? En/of heeft u plotseling verlies van reuk of smaak? Blijf thuis en ziek uit.
• Hoest en nies in de binnenkant van uw elleboog.
• Gebruik papieren zakdoekjes om uw neus te snuiten.
• Bij binnenkomst van de Oase staat een pompje klaar met desinfectiegel. Graag uw handen hiermee schoonmaken.
• Als u naar het toilet bent geweest, graag uw handen goed wassen met water en zeep.

Uiteraard is het niet verplicht om naar de Caleidoscoop te komen. Twijfelt u of heeft u toch nog wat vragen, schroom dan niet om mij te bellen. U kunt mij (Anouk) bereiken op 06-45873488.

Hopelijk tot 13 juli!

Caleidoscoop

Wie draait aan een Caleidoscoop ziet steeds veranderende patronen en kleuren. Het resultaat is altijd de moeite waard!

Vanuit die achtergrond is in de Oase een ruimte ingericht die bedoeld is om elkaar te ontmoeten, als startpunt voor deelname aan activiteiten in de Oase of voor activiteiten die u zelf gaat afspreken. Tegelijkertijd is het hier mogelijk om gewoon even onder de mensen te zijn en even bij te tanken. Niets moet en veel kan. Bezoekers en medewerkers geven met elkaar invulling aan wat er gebeurt.

Een goede sfeer is het uitgangspunt!

Wat mag u verwachten?

Op maandag en woensdag kunt u tussen 10.00 uur 14.00 uur binnenlopen voor:

Een gezellig praatje met andere bezoekers en een kopje koffie.
Activiteiten: dit kan gezamenlijk met de andere aanwezigen, of u kunt individueel iets doen. Er is geen vastgesteld programma.
Een lunch: tussen 12.00-13.00 uur kunt u, na aanmelding (vóór 11.00 uur), lunchen (€ 2,50). U bent welkom om samen iets .lekkers klaar te maken, of u schuift aan. De gelegenheid om een keer deel te nemen aan een activiteit in De Oase. De eerste keer is deelname gratis.

Wanneer u samen met een partner komt die zorg nodig heeft dan kunt u in overleg met de medewerkers afspreken dat u een paar uurtjes weggaat. Uw partner kan deelnemen aan een activiteit in de Oase of binnen Caleidoscoop. Indien nodig kunnen we een beroep doen op hulp van Axion.

Caleidoscoop wordt mede mogelijk gemaakt door een bijdrage van het Oranje fonds. Daarnaast is er samenwerking met de KBO en Axion Continu.