Pilates

Let op: vanwege het coronavirus is deze activiteit afgelast.

Alle groepsactiviteiten en sociale activiteiten zijn tot en met 6 april afgelast. Ook zijn alle Pulse locaties tot en met 6 april gesloten. Na 6 april wordt de situatie opnieuw bekeken. Heb je vragen of hulp nodig? Wij zijn bereikbaar op het nummer 030-6868030, schroom niet om te bellen. Wij zijn er om je te helpen. Kijk voor alle updates van Stichting Pulse omtrent het coronavirus op stichting-pulse.nl/coronavirus. Heb je vragen over het coronavirus? Kijk dan op https://www.rivm.nl/coronavirus/covid-19.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PILATES is een les op een mat waarbij het accent ligt op het trainen van het powerhouse: buikspieren, bekken en wervelkolom.

De les gaat uit van een correcte lichaamshouding, een correcte uitvoering van de bewegingen, vloeiende bewegingen, een specifieke ademhaling en een goede kwaliteit van de oefeningen.

Met rustige muziek op de achtergrond, voert iedereen de bewegingen uit op zijn/haar eigen niveau, de docent geeft duidelijke differentiaties aan in de bewegingen.

Ontspanning en een correcte ademhaling staat centraal. Mensen die last hebben van rugklachten, mensen die de rust opzoeken, mensen die aan hun houding willen werken en mensen die hun lichaam willen verstevigen.

Kosten: € 185,00 per 10 maanden.