De Buurtkamer

Vanwege corona maken wij nu gebruik van 2 ruimtes zodat voldoende afstand kan worden gehouden. Wij volgen hiervoor de richtlijnen van het RIVM. Vervoer van en naar de Buurtkamer is nog steeds mogelijk, de vrijwillige chauffeur vervoerd nu maximaal 1 persoon tegelijk. De chauffeur draagt een mondkapje en handschoenen. Ook ontsmet hij na elke rit de handgrepen, zitplaats en gordel. Deelnemers moeten zelf voor mondkapjes zorgen. Wij hopen u graag te zien.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De Buurtkamer: een steuntje in de rug voor ouderen en hun mantelzorgers.

Op een fijne manier uw dag (of dagdeel) doorbrengen, samen met andere mensen. Sociale contacten opbouwen en onderhouden en leuke activiteiten doen op basis van interesse en behoefte.

De Buurtkamer is dan een goede keuze! Voor uzelf en mogelijk ook ter ontlasting van uw mantelzorger(s).

Vervoer van en naar de Buurtkamer kan verzorgd worden en ook is het mogelijk om deel te nemen aan de lunch.

U bent altijd welkom voor een gratis kopje koffie en/of thee.

Elke dinsdag tussen 10.00-15.30 uur

Locatie: Rolafweg noord 7, Lopik