Donderdagavondsoos

Let op: vanwege het coronavirus is deze activiteit afgelast.

Alle groepsactiviteiten en sociale activiteiten zijn tot en met 6 april afgelast. Ook zijn alle Pulse locaties tot en met 6 april gesloten. Na 6 april wordt de situatie opnieuw bekeken. Heb je vragen of hulp nodig? Wij zijn bereikbaar op het nummer 030-6868030, schroom niet om te bellen. Wij zijn er om je te helpen. Kijk voor alle updates van Stichting Pulse omtrent het coronavirus op stichting-pulse.nl/coronavirus. Heb je vragen over het coronavirus? Kijk dan op https://www.rivm.nl/coronavirus/covid-19.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat: Donderdagavondsoos

Wanneer: donderdagavond van 19.30-21.30 uur

Waar: de grote zaal van de Oase.

Wat is de donderdagavondsoos?

De Donderdagavondsoos is bestemd voor volwassenen vanaf 21 jaar met een verstandelijke beperking, die zich zelfstandig kunnen bewegen.

Wij komen iedere donderdagavond (m.u.v. de maanden juli en augustus) bij elkaar om een gezellige avond te hebben.

Tijdens deze avonden wordt er een programma aangeboden waaraan je vrijwillig kan meedoen.

De activiteiten die zoal gedaan worden: knutselen, puzzelen, sjoelen, kleuren, spelletjes, iets lekkers maken voor bij de koffie, enz.

Eén keer per jaar is er een ouderavond, Sinterklaasfeest, vieren we Kerst met een kerstdiner, en ter afsluiting van het seizoen gaan we gezellig een dagje uit. Momenteel hebben wij 40 leden. De soos wordt begeleid door 7 vrijwilligers.

Hoe ziet zo’n soosavond nu ongeveer uit ?

Om 19.30 uur beginnen we met een kopje koffie of thee, Rond 20.00 uur starten we met het programma dat iedere week weer anders is, lekker kletsen met de andere mensen mag natuurlijk ook. Om 21.15 uur drinken we nog een keer een kopje koffie of thee en om 21.30 uur wordt iedereen weer opgehaald.

Het vervoer dient zelf geregeld te worden.

Kosten:

€ 16,00 per maand (muv juli en augustus).

Meer informatie en/of meedoen:

Lijkt het je wat of wil je nog verdere informatie? dan kun je een mailtje sturen naar da-soos@outlook.com of bellen met Hans van der Voorn, 06-511 374 23 (na 19.00 uur).