Tai Chi

Let op: vanwege het coronavirus is deze activiteit afgelast.

Alle groepsactiviteiten en sociale activiteiten zijn tot en met 6 april afgelast. Ook zijn alle Pulse locaties tot en met 6 april gesloten. Na 6 april wordt de situatie opnieuw bekeken. Heb je vragen of hulp nodig? Wij zijn bereikbaar op het nummer 030-6868030, schroom niet om te bellen. Wij zijn er om je te helpen. Kijk voor alle updates van Stichting Pulse omtrent het coronavirus op stichting-pulse.nl/coronavirus. Heb je vragen over het coronavirus? Kijk dan op https://www.rivm.nl/coronavirus/covid-19.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tai Chi is een eeuwenoude bewegingskunst, afkomstig uit China, die in Nederland voornamelijk wordt beoefend ter bevordering van de gezondheid. De sierlijke harmonieuze bewegingen bevorderen het evenwicht, de bewegingscoördinatie, de flexibiliteit van het lichaam en het concentratievermogen. Tai Chi heeft een heilzame werking voor vele klachten van het lichaam.

Iedere vrijdagmorgen: 11.00 – 12.00 uur

Kosten: € 185,00 per jaar (10 maanden). Het bedrag wordt 2x per jaar in oktober en maart geïncasseerd.

U mag altijd één (1) gratis proefles meedoen.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Greet Gijsen via telefoonnummer:
030-68 68 030/06- 16 31 76 58 of per e-mail g.gijsen@stichting-pulse.nl