Dag van de Mantelzorg 2019

Dag van de Mantelzorg: zaterdag 9 november 2019

Ook dit jaar is er weer een Dag van de Mantelzorg! De gezellige middag vindt plaats in het Fulcotheater en de opzet is dit jaar nét even anders dan voorgaande jaren. Naast het bezoeken van een film onder het genot van een hapje en een drankje, kan er ook genoten worden van de band Since 21 en de toneelvereniging de Ouwe Taarten. Het wordt een leuke middag voor mantelzorgers uit IJsselstein, voor jong en oud.

Noteer deze datum in je agenda want we zien je graag verschijnen!

Wil je je aanmelden voor deze leuke dag? Bekijk hier de uitnodiging en het aanmeldformulier voor de Dag van de Mantelzorg

Uitreiking Mantelzorgwaardering

De Dag van de Mantelzorg vindt plaats op zaterdag 9 november van 13.15 uur tot 17.30 uur in het Fulcotheater. Op deze dag reikt de gemeente IJsselstein ook de Mantelzorgwaardering uit. Meer informatie daarover vind je op deze link.

Programma Dag van de Mantelzorg

13.15 uur     Welkom!

Ontvangst met koffie, thee of een sapje

13.45 uur     Algemene opening van de Dag van de Mantelzorg

14.00 uur     Start films

Keuze uit twee films: Samba en A star is born

15.30 uur    Einde film

Na de film kletsen we gezellig na onder het genot van een hapje en een drankje. En misschien wagen we zelfs             wel een dansje op de muziek van de band Since 21!

17.30 uur    Einde Dag van de Mantelzorg

Meer informatie

Wil je meer informatie of heb je vragen dan kun je contact opnemen met het Steunpunt Mantelzorg IJsselstein, Benschopperweg 342 te IJsselstein. Telefoonnummer: 030-6868030 of mail naar secretariaatmantelzorg@stichting-pulse.nl.