• Waar kan ik aan meedoen?

Huiskamer De Sterrenwacht

“De leukste dagbesteding voor 55 plussers in IJsselstein!”

Bij Huiskamer De Sterrenwacht staat gezelligheid, samen bezig zijn, interactie en deelnemen aan leuke activiteiten centraal. U bepaalt samen met de deelnemers en de vrijwilligers hoe de dag wordt ingevuld.

Wat kunt u zoal verwachten? We starten met een kopje koffie/thee en wat lekkers met aansluitend een gezamenlijke activiteit. U kunt hierbij denken aan het doen van spelletjes of quizzen maar ook zingen, bewegen op muziek of een creatieve ochtend behoren tot de mogelijkheden. De activiteiten worden regelmatig afgewisseld met interessante lezingen over bijvoorbeeld melkveehouderijen waarbij voor iedereen oude tijden weer gaan herleven. Of we ondernemen een activiteit buiten de deur en gaan gezamelijk op pad naar Natuurmuseum de Wielewaal. Tussen de middag eten we gezellig samen. Wij serveren u een warme maaltijd, in drie gangen.

Bent u enthousiast geworden? U bent van harte welkom om een kijkje te komen nemen!

Huiskamer De Sterrenwacht
Marinus Vermeerplein 1, IJsselstein

Iedere donderdag van 09:00 tot 13:00 uur.

(Geen huiskamer op 1, 8, 15 en 22 augustus)

Kosten
Voor deelname aan de activiteiten in de Huiskamer betaalt u € 7,00 per keer. Naast alle leuke activiteiten die we organiseren ontvangt u voor dit bedrag een heerlijke maaltijd bestaande uit drie gangen en een lekker kopje koffie/thee met iets lekkers. Heeft u speciale dieetwensen? Geef dit aan bij ons en wij houden hier rekening mee.

Vervoer
Wanneer u graag opgehaald wilt worden kunnen wij u vervoer aanbieden. (via de Pulse Pendel)
U betaalt dan € 3,00 voor een retour.

Contact
Voor vragen of meer informatie kunt u contact opnemen met Hester van Oirschot, coördinator  Huiskamer De Sterrenwacht. U kunt mailen naar: h.vanoirschot@stichting-pulse.nl of bellen met 06  458 654 04