Contact Stichting Pulse:

Locaties van Pulse (reserveren)
  • Waar kan ik aan meedoen?

Individueel advies

Zoekt u ook een nuttige besteding van uw vrije tijd? Of wilt u graag iets doen voor uzelf en/of een ander?

We kunnen ons voorstellen dat het lastig is om iets leuks te verzinnen om te doen. Bijvoorbeeld omdat u weinig sociale contacten heeft of de taal niet (goed) spreekt. Of omdat u niet goed weet wat er te doen is en wat bij u zou passen. Vervelend, zeker als u zich hierdoor eenzaam voelt.

Pulse kan helpen! Tijdens een kennismakingsgesprek vragen we wat u leuk vindt, wat u kan en waar u energie van krijgt. Vervolgens zoeken we samen met u een nuttige en prettige vrijetijdbesteding voor u. U kunt denken aan meedoen aan activiteiten buitenshuis, vrijwilligerswerk of het opdoen van sociale contacten  Een vrijwillige coach van Pulse helpt u hierbij.

Wat doet een vrijwillige coach

Pulse brengt u graag in contact met een vrijwillige coach. Een coach is ook op zoek naar meer contact en heeft dezelfde interesses. Met hem of haar kunt u iets leuks doen. Bijvoorbeeld naar de bioscoop of een museum. Of lekker buiten wandelen en ergens een kop koffie drinken.

Pulse-vrijwilliger

Een vrijwilliger van Pulse kan u helpen met praktische dingen. Dit zijn bijvoorbeeld boodschappen doen, oefenen met de Nederlandse taal, uw administratie of omgaan met de computer.

Informatie en aanmelden
Zoekt u een maatje of wilt u hulp van een vrijwilliger, neem dan contact op met onderstaande personen.

IJsselstein: Truus Admiraal, Giselle Alders, Ody van 't Veer en José van Vliet via
030  686 80 30.
Lopik: Babette Romijn tel. 0348  79 20 06.