Contact Stichting Pulse:

Locaties van Pulse (reserveren)
  • Jongeren

Jonge mantelzorgers

Ben jij tussen 11 en 24 jaar , woon jij in IJsselstein of Lopik én is er bij jouw thuis iemand die langdurig ziek is, een beperking heeft of verslaafd is?

Veel jongeren maken het mee: er is thuis iemand langdurig ziek. Bijvoorbeeld vanwege een lichamelijke of psychische ziekte, een beperking of een ernstige verslaving. Dat kan je vader of moeder zijn, maar ook een broer, zus of een ander familielid zoals je opa of oma. Zij worden jonge mantelzorgers genoemd. Jij bent niet de enige. Want wist jij dat er 1 op de 4 jongeren een jonge mantelzorger is?

Activiteiten

Voor jonge mantelzorgers organiseren wij 4 keer per jaar een activiteit. We gaan bijvoorbeeld bowlen, lasergamen of iets anders leuks. Alle uitjes zijn gratis. Lijkt het je leuk om een keer mee te gaan? Stuur ons dan een appje of bel even naar Anouk.

Lopik
Woon je in Gemeente Lopik. Dan kan je de waardering aanvragen door ons een mailtje te sturen. Als je al in ons bestand staat dan krijg je de waardering thuisgestuurd.

Aanmelden of extra informatie
Email: jongemantelzorgers@stichting-pulse.nl

Contact
Heb je behoefte aan een luisterend oor/gesprek over je situatie thuis of heb je vragen erover? Mail/app of bel ons dan zeker! Je kan ons bereiken via jongemantelzorgers@stichting-pulse.nl. Of via de telefoon door te bellen naar Anouk (06-45873488) of Giannini (06-44132270).