Contact Stichting Pulse:

Locaties van Pulse (reserveren)

Klussendienst

Vrijwilligers helpen u bij het opknappen van kleine klusjes in en om het huis. Deze dienst is beschikbaar voor mensen die:
1. de klus niet zelf uit kunnen voeren.
2. geen beroep kunnen doen op familie of vrienden.
3. geen bedrijf in kunnen schakelen.

Wat is een klus?
Een klus is een huishoudelijk probleem. Het gaat vaak om kleine klusjes die voor uzelf lastig oplosbaar zijn. De klussendienst kan worden gebeld voor bijvoorbeeld de volgende karweitjes:

Schilderij ophangen
Meubelstuk verplaatsen
Rolgordijnen ophangen
Stopcontact of schemerlamp repareren
Aanbrengen en herstellen van sloten
Heg knippen
Gras maaien, etc.

Het Klussenteam bestaat uit vrijwilligers.

Wat zijn de kosten?
Voor een klus die niet langer dan 1 uur duurt, betaalt u 5 euro. Mocht het zo zijn dat de klus langer dan 1 uur duurt, dan komt er 3 euro aan kosten bij. Dit bedrag betaalt u contant aan de vrijwilliger die de klus uitvoert. Een klus mag maximaal 2 uur duren. Vergt de klus meer dan 2 uur, dan moet u een nieuwe afspraak maken.

Hoe kunt u een klus melden?
Dit kan bij het Meldpunt Vrijwillige Thuishulp. De coördinator van het Meldpunt bespreekt met u de klus die u uitgevoerd wilt hebben en zorgt ervoor dat een geschikte vrijwilliger bij u thuis komt. Het Meldpunt is dagelijks geopend van 9.00 tot 11.00 uur; in Lopik is het meldpunt niet op vrijdag bereikbaar.

IJsselstein

Bezoekadres Benschopperweg 342
E-mail: meldpunt@stichting-pulse.nl

Lopik
Tel: 0348 - 792 006 of 06-163 918 06
Bezoekadres Dorpshuis De Schouw.
E-mail: vrijwilligerspunt@stichting-pulse.nl