Contact Stichting Pulse:

Locaties van Pulse (reserveren)
  • Lopik

Dagbesteding

De Blikvanger

“Actief genieten – mét beperking!”

De Blikvanger is een lotgenotengroep voor visueel beperkten uit Lopik en omgeving. Mensen staan elkaar bij met advies en herkenning. Maar deze gezellige en actieve groep doet veel meer dan dat!

Er wordt rekening gehouden met ieders beperking, maar er wordt veel ondernomen. Zoals sport, spel, interessante lezingen, workshops en excursies. Vanaf mei tot september gaan we om de week begeleid zwemmen in zwembad Lobeke.

Op onze facebook pagina De Blikvanger vindt u mooie foto’s van alle activiteiten.

Bent u visueel gehandicapt of weet u in u omgeving iemand die interesse zou hebben? U bent van harte welkom om een kijkje te komen nemen!

“De Blikvanger”
M.A.A. Schakelplein 6, Lopik

Iedere donderdag van 10:00 tot 12.00 uur.
Vanaf mei tot september om de week aangepast zwemmen van 11.00-12.00 uur.

Kosten
Voor deelname aan de activiteiten van De Blikvanger betaalt u 2,50 per keer.

Contact
Voor vragen of meer informatie kunt u contact opnemen met Marjan Overbeek, coördinator De Blikvanger. U kunt mailen naar : m.overbeek@stichting-pulse.nl of bellen met 06-18577756

De Buurtkamer

“Een steuntje in de rug voor ouderen en mantelzorgers!”

Bij “De Buurtkamer“ staat de deur op dinsdag open voor een kop koffie, een lekkere lunch en leuke activiteiten. Van een praatje tot begeleid boodschappen doen: als het maar gezellig is! Mensen uit de buurt lopen zelf binnen, het vrijwillige vervoer van Pulse haalt de rest op. Aansluitend zijn er verschillende activiteiten zoals geheugen training, spelletjes of een creatieve activiteit. Mantelzorgers zijn ook van harte welkom om te blijven, maar De Buurtkamer ontlast hen ook graag door hen de zorg uit handen te nemen. Want ook dat is een zeer welkom steuntje in de rug.

Bent u enthousiast geworden? U bent van harte welkom om een kijkje te komen nemen!

“De Buurtkamer Lopik”
Rolafweg Noord 7, Lopik

Iedere dinsdag van 10:00 tot 15:30 uur.

Kosten
Voor deelname aan de activiteiten in de Buurtkamer betaalt u €5,00 per keer. Naast alle leuke activiteiten die we organiseren ontvangt u voor dit bedrag een heerlijke lunch en meerdere kopjes koffie/thee met iets lekkers.

Wilt u alleen een dagdeel komen dan ben u ook uiteraard hartelijk welkom. En komt u alleen voor de koffie en een gezellig praatje dan is dit alles gratis.

Vervoer
Wanneer u graag opgehaald wilt worden kunnen wij u vervoer aanbieden. U betaalt dan €2,50 voor een retour.

Contact