• Lopik

Jongeren

Jongerenwerk Lopik

De jongerenwerkers onderhouden contact met de jongeren in Lopik. Zij weten wat er speelt onder jongeren, kennen hun wensen en behoeften en sluiten daarbij aan. De jongerenwerkers adviseren jongeren ook als ze iets willen organiseren. Verder kunnen zij de jeugd in contact brengen met andere partijen.

Wil je in contact komen met de jongerenwerkers van Stichting Pulse? In de gemeente Lopik zijn twee jongerenwerkers vanuit Stichting Pulse werkzaam. Deze jongerenwerkers onderhouden contact met de jongeren in Lopik (leeftijdsgroep 12-23 jaar). Je kunt bij het jongerenwerk Lopik terecht voor alle vragen bijvoorbeeld over werk/bijbaantje, onderwijs/school, drugs, geld, wonen, rechten, gezondheid, seks, of vrije tijd. De jongerenwerkers denken met je mee.

Heb jij meer hulp nodig? Dan verwijzen we je door naar de juiste instantie, zodat je toch de hulp krijgt die nodig is.

Didi Muhiya, telefoon 06 542 979 20 of via e-mail d.muhiya@stichting-pulse.nl

Christijan Jansen van Jorksveld, telefoon 06 588 252 55 of via e-mail c.jansenvanjorksveld@stichting-pulse.nl

Welkom bij JIP Lopik

Woon jij in IJsselstein of Lopik?
Ben jij tussen de 12 en 24 jaar?
En heb jij een vraag of wil je ergens meer over weten?

Lees dan vooral verder of ga direct naar www.jipijsselsteinlopik.nl!

Het JIP (Jongeren Informatie Punt) is een plek speciaal voor alle IJsselsteinse en Lopikse jongeren waar je terecht kunt met al je vragen! Uiteraard gratis en als je wilt ook anoniem.

Wij proberen je met al je vragen te helpen. Weten wij het antwoord niet? Dan gaan we met jou opzoek naar het antwoord. Om je een idee te geven met wat voor dingen je bij ons terecht kunt:

• Wil je iets weten over het kiezen van een nieuwe school, opleiding of stage?
  • Heb je schulden?
  • Ben je (misschien) zwanger en weet je niet wat je moet doen?
  • Loopt het thuis even niet lekker?
  • Heb je een vraag over seks?
  • Zoek je een woning?
  • Maak je je zorgen over een vriend of vriendin?

Met deze en al je andere vragen helpen wij jou graag!

Hoe vind je ons?

Je kunt ons bellen, whatsappen (06 4413 2270), DM ‘en op Instagram en Facebook of mailen! Ook anoniem als je dat graag wilt. De berichtjes beantwoorden wij tijdens onze openingstijden. Wil je met ons praten maar kun je niet tijdens onze openingstijden? Dan maken we een afspraak op een ander tijdstip. Laat ons gewoon weten wanneer jij kunt.

Volg je ons al? Onze Insta en Facebook vind je hier;

Wie werkt er bij het JIP?
Meike Kock

Telefoonnummer: 06 4413 2270
E-mailadres: jip@stichting-pulse.nl

Openingstijden via de JIP telefoon
Dinsdag:  9:00 tot 18:00 uur

Uiteraard zijn we in overleg ook op andere dagen bereikbaar. Laat het ons weten!