Contact Stichting Pulse:

Locaties van Pulse (reserveren)

Personenalarmering

Wilt u ook langer thuis blijven wonen? Met Personenalarmering van Pulse kunt u uw zelfstandigheid thuis behouden. Gaat er thuis toch iets mis, dan bent u met één druk op de alarmknop in verbinding met de Alarmcentrale. 24 uur per dag het gemak van directe hulp als het nodig is. Veilig, zeker en comfortabel in uw eigen huis. Dat is prettig voor u, maar ook voor uw familie, vrienden en buren.

Bij u thuis wordt een alarmeringstoestel geplaatst. U draagt een alarmknop in de vorm van een ketting. Zodra u de alarmknop indrukt, komt u onmiddellijk rechtstreeks in contact met de alarmcentrale. De centrale ziet direct op het computerscherm wie u bent en waar u woont. Dus ook wanneer u buiten bewustzijn bent of moeilijk kunt spreken. Meestal kan de centrale snel een inschatting maken van uw noodsituatie en overgaan tot de passende actie.

Wanneer u bij Menzis verzekerd bent, kunnen wij voor u een aanvraag doen voor een vergoeding. Mocht u elders verzekerd zijn, dan kunt u wel aangesloten worden via Pulse. U krijgt in dat geval alleen geen vergoeding.

Meer informatie over de Personenalarmering?
Neem contact op met Greet Gijsen via telefoonnummer 030-68 68 030. Zij kan ook, indien gewenst, met u een afspraak maken om alles door te nemen.