Pulse trakteert!

Hoera…10 jaar! Pulse trakteert!

Omdat Pulse dit jaar 10 jaar bestaat trakteren wij in IJsselstein en Lopik op tien superleuke, inspirerende en verrassende cadeaus. En dat doen we graag op een bijzondere manier. Op een wijze die bij ons als welzijnsorganisatie past en waar we best trots op zijn!

En wat voor een traktaties! 10 superleuke, inspirerende en verrassende cadeaus. Voor jezelf. Of om te delen met je partner, familie of vrienden. Schenk jij de traktatie liever aan een ander? Om een speciaal persoon of die bijzondere groep in het zonnetje te zetten? Dat kan ook!  Vertel ons welk onderstaand cadeau jij wilt winnen of weg wilt geven:

- 1 dag gebruik van de Pulse Pendel voor maximaal acht mensen.
- Clinic kickboksen van 1,5 uur voor maximaal 15 deelnemers.
- 1 dag gebruik maken van de ruimte in Xpress in Zenderpark voor maximaal 45 personen.
- Financiële fit-check door een professional met VVV-bon en goodiebag van het NIBUD.
- 1 dag gebruik maken van de sport-en spelartikelen; aantal artikelen in overleg.
- Clinic Tai Chi van 1,5 uur voor maximaal 12 deelnemers.
- Workshop lifeboarding: van dromen naar doen!
- Samen eten in de Sterrenwacht voor maximaal 20 deelnemers.
- Opvoedspel voor maximaal 6 deelnemers onder begeleiding van een jeugdverpleegkundige.
- Levensboek: jouw eigen verhaal vastgelegd in een boek.

Benieuwd naar alle details van deze 10 traktaties? Kijk dan hier voor meer informatie.

Doe mee én vertel het door!
Spreekt één van de cadeaus jou aan? Voor jezelf of voor iemand anders? Bijvoorbeeld voor je wandelgroep, je buurtvereniging, de breiclub van je moeder of het voetbalteam van je zoon? Laat ons weten welk cadeau je wilt, voor wie en waarom. En vertel vooral ook anderen over deze jubileumcadeaus: misschien is er iemand anders die een goed idee heeft over wie één van de cadeaus zou moeten krijgen. Per cadeau kiezen wij één winnaar uit; de deelnemer met de meest aansprekende motivatie wint één van de 10 traktaties van Pulse.

Uiterste inleverdatum: 4 december
Iedereen, jong en oud, die in gemeente IJsselstein of gemeente Lopik woont kan meedoen! Laat ons uiterlijk 4 december weten wie volgens jou welk cadeau zou moeten krijgen en waarom.

Contact
Stuur jouw enthousiaste motivatie (brief, gedicht, lied, video, knutselwerk etc.) naar: cadeau@stichting-pulse.nl. Vergeet niet om je naam en contactgegevens te vermelden! Per post of afgeven aan de receptie van wijkservicecentrum De Oase kan ook:
Stichting Pulse, Onderwerp: Cadeau 10 jaar Pulse, Benschopperweg 342, 3401 BZ  IJsselstein

Wij kijken uit naar jouw aanmelding!