Contact Stichting Pulse:

Locaties van Pulse (reserveren)
  • Jongeren

Voorlichting en cursussen

Je kunt met veel vragen rondlopen, zoals: Hoe ga ik met roddels om? Hoe geef ik grenzen aan als ik verliefd ben? Welke drugsmiddelen zijn er? Soms goed om daar meer over te horen van een deskundige en er met een groep over te praten. Het jongerenwerk Pulse organiseert daarom cursussen en voorlichtingsbijeenkomsten speciaal voor jongeren!

Binnenkort organiseren we weer

• Kom op voor jezelf!

We hopen in voorjaar 2019 weer van start te gaan. Houd de site in de gaten. Mocht je meer informatie willen, neem dan contact met ons op.

Andere cursussen en bijeenkomsten die we vaker organiseren:

• Digi pesten en gebruik social media voor jongeren van 9 tot 16 jaar. Social media zijn leuk maar hebben ook nadelen. Hoe zorg je ervoor dat je zelf controle houdt in plaats van geleefd wordt door je mobieltje? Hoe ga je om met pesten via whatsapp en andere social media? Jongerenwerk Pulse kan op aanvraag en overleg gastlessen organiseren voor de basisscholen en VO’s in IJsselstein.
  • Vuurwerkvoorlichting, voor iedereen vanaf 13 jaar. We kunnen in klassen op bezoek met voorlichting over vuurwerk, en de laatste vrijdag van het jaar staan wij op de markt met een vuurwerkvoorlichtingskraam. Denk hierbij aan de (nieuwste) regels en duidelijkheid over wanneer je bekeurd kan worden. Of als je zelf vragen hebt, kun je die ons stellen. Daarnaast kun je gezellig gratis een oliebolletje en warme chocomelk komen halen.

Wil je meer info of weten wanneer cursussen plaatsvinden, neem dan even contact met ons op.

Staat het onderwerp wat jou interesseert er niet bij?  Laat het ons weten! Wie weet kunnen we het oppakken. Als je zelft een discussie of themabijeenkomst wil organiseren kan dat natuurlijk ook! Als je hulp nodig hebt, doen we graag mee.

Bel, app of mail naar ons:
Stella de Bie, 06-54297921, s.de.bie@stichting-pulse.nl
Tielke Pollux, 06-54297920, t.pollux@stichting-pulse.nl