Week van de ontmoeting, kom erbij!

Van 21 september t/m 3 oktober 2017

Wilt u (meer) in contact komen met andere mensen?

Soms is het lastig om voor uzelf te verzinnen wat leuk is. Bijvoorbeeld omdat u weinig sociale contacten heeft, het eng vindt om ergens alleen heen te gaan, of omdat u de taal niet (goed) spreekt. Dat kan vervelend zijn, zeker als u zich hierdoor eenzaam voelt. Medewerkers van Stichting Pulse kunnen u helpen. Door samen met u uit te zoeken wat u leuk vindt en waar u energie van krijgt.

Pulse organiseert daarom in de week van de ontmoeting verschillende activiteiten. U bent van harte welkom! Bekijk alle activiteiten in onderstaande schema. Wilt u deelnemen aan één of meerdere activiteiten? Geef u dan op via ons telefoonnummer 030-6868030 of stuur een mail met uw naam en telefoonnummer naar weekvandeontmoeting@stichting-pulse.nl

Naast de activiteiten in deze week heeft Pulse een breed bestaand aanbod waar u plezierig bezig kunt zijn en anderen kunt ontmoeten. Op onze website www.stichting-pulse.nl vindt u het volledige aanbod.

Ons aanbod is er uiteraard ook voor mantelzorgers. Wanneer u intensief zorgt, kunt u soms afgesloten raken van de activiteiten die u gewend was te ondernemen. Er kan in overleg met u gekeken worden naar mogelijkheden om deze weer op te pakken. Ook zijn er verschillende koffie- en contactgroepen, waar u in contact kunt komen met andere mantelzorgers.

Meer weten? Bel Pulse via telefoonnummer 030-6868030. Of meld u direct aan via: weekvandeontmoeting@stichting-pulse.nl.

Week_van_de_ontmoeting